Måndag kväll

okej, snart är det den 20 november= barnbidrag, jag har funderat på vad jag ska köpa. jag måste iaf köpa lite saker sådär:

xlack till naglarna, ljusrosa/persika (inte så fult som det låter)
xklänning? eller så får min kära syster låna ut till mig
xskor
xjacka? en tunn (helst siden)

Jag har varit hemma från skolan idag och i min ensamhet funderat på vad ung vänster gjort för mig, och tvärtom, jag satt och smålog hela tiden, och jag har insett vilken liten skit jag var när jag gick med, jag menar inte att jag inte är det nu, men då var jag precis som en på tjuvlyssnat, det hade som sagt kunnat vara jag som sa "mussolini, är inte det en pastasort?" jag har lärt mig så mycket, inte bara om politik, jag har lärt mig hur samhället är uppbyggt, normer mm, och jag har lättare för att prata och uttrycka mina åsikter, inte för att jag någonsin har eller kommer ha svårt med det, det sitter i ryggmärgen. Men jag blev så lycklig över att jag halkade in i vår klubblokal, vår kära mögliga fula och underbara lokal som har blivit som en fristad eller något annat poetiskt.

puzz UNG ÄNSTER ÄGER!

www.ungvanster.se <----------- massa info och bra grejz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback