Måndag första skoldagen

Ändå ganska chill dag, vi fick lite lite extra lång lunch så jag, Julia och Myrna vandrade till Tempo och köpte godizzz. Hähä ja nej ingen som helst köpte godis för typ 30 :- NEJ NEJ

Marsipanen som jag fick utan anledning av min syster igår är slut, så jävla förutsett.
Rummet är stökigt som fan och jag har en RIKTIG deadline tills imorgon då vår privata lilla städerska från Polen kommer hit.
Nej jag skoja, jag vet inte var hon är ifrån.

Och nej jag tycker inte det är okej, såklart, men jag är 14 år och kan inte göra så mycket.

Det var en gång en flicka som hette Vilma, när hon var 4 år skiljdes hennes föräldrar, detta gjorde att Vilma var tvungen att flytta mellan sina päron för att kunna träffa de, HON var tvungen att flytta runt för att DE inte tålde varandra. Detta var helt okej för Vilma, åren gick och nu är Vilma tonåring. Hon bor hos sin pappa för det mesta, hennes pappa torkar gammlingars rumpor och ger de droger, Vilmas mamma är psykolog och proffessor inom ADHD hos äldre, vad nu fasiken det betyder. Detta gjorde så att Vilma fick se två sidor av livet, Vilma bor för det mest hos sin pappa som sagt och nu har hon gjort sin fader väldigt glad, hon har nämligen varit medlem i Ung Vänster i ett år och därmed för med sig kommunismen i släkten, det var sagan om en flicka vid namn Vilma..

sådär någonting
och juste:

MAN KAN KOMMENTERA MIN BLOGG, MÅNGA SOM UNDRAT, MEN TEXTEN HAR BLIVIT VIT SÅ NI FÅR FÖRSÖKA "MAKERA" ER FRAM TILL "KOMMENTARER" OCH SEDAN KOMMENTERA OM NI VILL DET...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback