KAMERAKRIS

okej okej DETTA ÄR KRIS min fina kärlek (canon eos 400D) verkar inte vilja fungera, jag stoppade in sladden i kameran, den fungerade, sedan helt plötsligt slocknar kameran, svart. Och om det hade varit batteriet hade det stått "ladda batteriet" typ, jag FÖRSTÅR INTE! varför? VARFÖR dagen innan timbuktu?! Jag har minst tur i världen.

Nu är det bara 7 dagar kvar tills jag får mitt barnbidrag, härligt! Får se om jag hittar mina drömskor, får ta och kuta in i alla skoaffärer i Lund och leta, sedan måste man ju spara lite pengar till jul också, jag har idéetorka, eller jag har alltid det, men det är riktig kris

Och btw jag håller med Josefin Crafoord (stavning) om att julstjärnor på fot är himla tråkiga, jag menar, vad kommer näst kanske tomtar i taken

Bara tanken av tomtar i taken får mig att se konstiga saker, jag menar, tänk när man sitter där och myser i soffan och dricker glögg och käka pepparkakor, så ser man en TOMTE hängande i taket och bara stirra på en, NEJ tack , tänk de äckliga ögonen, det fettiga skägget och tomteskrattet som komemr ut ur den mekaniska munnen,

nej.

jag ska inte ge er mer mardrömmar.

puzz loverzz


och på denna bilden ser jag ut som en docka
alltså DEN BILDEN var den sista mardrömmen jag gav er

Kommentarer
Postat av: ELIN

DU ÄR SJUKLIGT SÖT

JAG VILL LÄGGA MIG NER OCH DÖ SÅ SÖT ÄR DU





älskar dig.

puss.

2008-11-13 @ 14:36:07
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: Kira

Har det löst sig med kameran????

2008-11-14 @ 15:44:19
URL: http://kirab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback