helgens bravader

Jadu, vad ska man säga..
fredag var bara hemma-med-pappa-äta-popcorn och det hände inte så mycket,
på lördagen var jag hos ebba, trevlnas. eller. jaa... det var mindre trevligt, vissa delar av lördagen var i alla fall fin!

Ebba är typ världens coolaste tjej btw och jag dör hon är för snygg för att få vara singel så HÄHÄ om ni är intresserade skiicka ett litet meddelande VA! - detta kallas samhällstjänst

Denna veckan ska jag försöka ta det lugnt, och jag tror det är på onsdag som tjejgruppen i Lund börjar, jag känner mig jättepeppad och glad, det ska bli intressant, hoppas det blir lika roligt som det låter, och hoppas vi gör lite andra saker än typ sitter i en ring och snackar mens !

men men

/ vilmz

Kommentarer
Postat av: heeeeee

tjejgruppp? was ist das

2008-11-10 @ 15:55:48
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: EBBA

VILMA OMG NEJ DET ÄR JAG INTE, för snygg för att vara singel men när man får komplimanger så ska man säga tack så eh he tack.



jag säger detsamma om dig.

och inte bara för sakens skull utan för att

DET ÄR VÄRLDENS STÖRSTA SANNING.

2008-11-10 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback