Fredag morgon

Idag har jag två lektioner, som alla fredagar, hemkunskap och ma/no, man kan ju säga att jag inte pallar, klockan är kvart i , OCH NU ska jag BÖRJA ta på mig, och jag börjar som vanligt vid halv 9.. aj aj

Vakna med the voice är btw det absolut bästa programmet, love it, fast denna morgon var det en astråkig gäst, jag menar KICKEN från the POODLES,  hur tråkigt kan det bli? Jag menar de snackar om att melodifestivalen är ett utmärkt fönster att skaffa fanzz , men herregud, vill de ha avdankade trädgårdsgubbar och barn som går och sjunger på "fångad av en stormvind" och går på lekis? DET ÄR FAN I HELLER ETT BRA SÄTT ATT SKAFFA REKLAM PÅ!
 
aja kul att det går "BRA" för de......

puzz loverzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback