Fredag lunch

Okej, hahahahahhaha HUR FAN KAN MAN TYCKA ATT HAN SJUNGER BRA efter att ha sett denna videon, främling gjorde mig fylld av skratt och jag slår vad om att denna intervju kommer sitta på min näthinna ett bra tag, hihi
han är så jävla patetisk, han tror att alla älskar honom, jag menar, jag fattar inte det. okej han var väl söt när idol kom på honom med en porrtidning, men still, han var ändå patetisk, och JA patetisk är det perfekta ordet för sånna som honom, många killar i den åldern är för övrigt liiiite för kaxiga och nöjda med sig själv, jag hatar det. HATAR
'
HAN HAR MÅLBROTTSRÖST! om ni inte hör att han har målbrottsröst MÅSTE ni vara döva, snälla kära nån, han kommer ALDRIG bli något!

eller NEJ han har fan inte ens målbrottsröst, han är fan kvar i 8 års åldern, han låter som en stjärngosse med falsk klang MUMZ va


Kommentarer
Postat av: jesus

HAHAHAHAHAHahaa!snälla, han är snorfin! nej han kommer inte bli något (precis som alla andra i idol inte häller blir något) men när han säger något klämtjeckt, lägger till "hehe"! och ser ut som att han är nära tårar! ORRRRRGAAAAASSSSM!!

2008-11-07 @ 22:29:46
Postat av: Linn

Ja åh vad jag håller med dig. Hur i hela friden hamnade den där lille pojken med kaluffs i idol? Inte för jag är så för idol överhuvudtaget eftersom jag tycker att de som är med ofta bara blir "låtsas-idoler", liksom finns på Rix Fm ett tag.

Jag klarar inte av honom. Ush

2008-11-09 @ 19:31:09
URL: http://linnsejjer.bloggspace.se
Postat av: camilla

oj vad jag håller med dig om Johan, själv har jag precis opererat halsmandlarna och låter som honom. Kanske också ska ställa upp i idol och klä ut mig till en tolvåring.. ? :-P

2008-11-09 @ 21:41:32
URL: http://camelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback