För mycket av det goda

Nu sitter jag här vid datan hos mamma, rymde från pappa och jag vill nog inte tillbaka dit.

Såhär dax blir det mörkare. det är nog därför man inte är lika glad och humöret är på topp på vinterhalvåret, eller så är det i alla fall för mig, jag är mycket gladare på sommarhalvåret, jag tror att solen gör en glad, eller jag VET att solen gör mig glad i alla fall..

Därför tar jag pepparkakorna som substitut , jag doppar gille´s pepparkakor i skånemejeriernas mjölk, jag tror jag ätit för många nu, för min mage har en såndär oj-vad-har-jag-satt-i-mig-känsla, och jag mår illa.

Men annars är livet bra, idag ska jag på filmkväll hos Ebba, och jag står för i alla fall en av filmerna, "flyga drake" Boken var superbra, och jag hoppas jag tycker om fimen lika mycket som jag tyckte om boken, boken fick mig faktiskt att börja gråta på planet hem från Paris för några veckor sen..

Och så kommer det lite bilder fr¨ån idag, såklart!








'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback