Dagens

Folk har sagt att jag ska ha mer outfits, jag har intee fattat varför, men aah, jag faller för frästelser! Det är kul att ni skriver att ni gillar min blogg, det konstiga är bara att jag får nästan alla på bilddagboken...

08.30- Skolan börjar
15.30- Skolan slutar
18.25- Gitarr

Idag har jag en ganska oplanerad dag, skönt, jag tror jag ska krypa upp i min soffa och bara läsa och dricka kärlekste, ett riktigt gott te som mamma köpt på "java tehus"

Vad ska ni önska er i julklapp? Jag har idétorka! Jag har än så länge bara skrivit "presentkort" på nästan alla punkter!

 
 
Klänning: Esposito
Skor: dinsko
Strumpbyxor: h&m
Tröja: Lindex


Kommentarer
Postat av: ebba

jag önskar mig en 160 gb iPod, pengar (mycket bättre än presentkort?) en ukulele, en skrivmaskin och en kånken.



SÅ SJUKT INDIE JAG ÄR. ELLER POP. jaja

2008-11-27 @ 17:23:13
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej.för det första måste jag bara säga att du är sjukt snygg.

jo och sen tänkte jag, förväntar mig inget, men det skulle vara kul om du svarade.

jag blir väldigt inspirerad av din stil.

är det jobbigt o så att sköta sina dreads?, för jag har funderat på att skaffa det, skit coolt är det verkligen.

men när man duschar & så, är det jobbigt då & behöver man speciellt schampo ?

lite konstiga frågor, men tänkte det skulle vara bra att veta :>

2008-11-27 @ 21:16:48
Postat av: agnes

jag önskar mig kamera stativ, platt och locktång (2in1) och attt få göra om mitt rum :)

Kram!

2008-11-28 @ 14:06:51
URL: http://agnesjarfjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback