ANTIRASISM

Hej, jag bara undrar, VART FAN ÄR VÄRLDEN PÅVÄG, eller sverige rättare sagt jag är sjukt arg, ledsen, besviken på sverige, Jag skäms över att vara svensk när jag ser sånt här, och att de skryter med att slå ner folk, och relaterar till deras hemsida? Jag förstår inte! Jag förstår inte helt enkelt!
Fattar de inte att alla "blattar" som de vill skicka tillbaka kommer bli dödade, misshandlade och illa behandlade I SITT LAND, och så säger de "svenskar håller på att utrotas" VAD FAN MENAR DE? att RASEN svensk håller på att bli utrotad, eeh

jag har fan inget att säga

det är för jävligt

och att det får bra kritik av små 14 åriga kidz i bombarjacka och kängor, nej fy fan, nu har det gått för långt! DET HAR GÅTT FÖR LÅNGT

Nazisterna kommer vara i Lund 30 nov och ung vänster kommer NATURLIGT VIS att finnas där och skrika tillbaka, kontakta mig om du vill dit, vi samlas 11 på ung vänsters lokal, om du vill hjälpa till innan det vill säga!


Kommentarer
Postat av: Gabi

detta är så jävla sjukt, jag fattar inte hur de ens får tillstånd att stå där och säga sina äcklíga "åsikter" högt.



demokrati är väl förfan inte att kränka människor?

domhär jävla människorna är ju bara hjärntvättade jävla stackare, jag blir så jävla äcklad. så sjukt äcklad.



stackars poliser sen, dom gör bara vad de blivit ordrade att göra.

...fast vore jag polis hade jag nog hellre tagit ledigt/sagt upp mig om jag fått det där uppdraget. skulle aldrig stå ut med att stå och se till att äcklena skulle få sin åsikt hörd.



2008-11-25 @ 20:30:36
URL: http://gaybi.blogg.se/
Postat av: t4jh83

"svenskfientliga nyckelskramlare"? hahahahaha jag dör! Dom blir bara dummare och dummare..

2008-11-28 @ 12:42:10
Postat av: Anonym

eeeh kanske dumt att länka till detta och på så sätt ge dem fler visningar... nassesvinnasenassenassesvin urk.

2009-03-11 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback