WÖÄÄÄEEW

idag är idag.
och jag har konstiga tights, fotar de väl antagligen snart..
väntar mest ¨på att elin ska komma hem
i fredags skulle vi repa, men hanna hittade inte nycklarna ..
och i lördags, igår? nej, iförrigår ha! så.. eeheh. var jag hos elin? nej, eller?
ja
shit
jag är inte bra på det där med datum och dagar. men men
det är kallt i skåne(land) och min jacka är gjord av siden. den är fin och jag hittade den nyss, så jag måste använda den, vad som än händer, och hur många tanter som än säger att jag kommer få urinvägsinfektion, den MÅSTE användas.

och sådär.
kommer väl bilder på äckligt söta katter här snart, för det är dax för de att flytta hemifrån nu..

jahopp. pusshejjagälskardej

Kommentarer
Postat av: hana

lär dig skilja på de och dem, snälla. det gör ont i ögat.

2008-12-22 @ 19:05:36
URL: http://peggyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback