Svar:

lena:

anarkister hit, ung vänster dit. palla trycka ner folk som inte är med i något djävla parti...

Gabi :

men hurrudu det är ju inte så lätt att vara polis i det där läget........det är inte dom som skrivet lagarna, inte lätt heller att ändra en grundlag.

SVAR: Skulle vara tacksam om du sa när fan jag tryckte ner någon för att inte organisera sig! Genom att tala illa och gott om aktiva och politisk insatta ungdomar, hur får man det till att trycka ner folk? Jag har argumenterat för varför jag tycker saker, om du inte tycker det är bra , så är ju inga politiker bra, ingen politik gynnar alla !

Nej, det är inte lätt att vara polis, det vet jag, jag var lixom där! Jag tänkte på hur de kände också, och hur läskigt det var att sitta där mitt i smeten, ja det är nog ett av de farligaste jobben. MEN polisen brukade övervåld. mot mina kompisar bland annat, de MÅSTE enligt LAG varna innan de slår någon, piskar med hästpiska, slår, sparkar, det gjorde de INTE mot mina kompisar. Och det finns bild på när polisen sparkar min 16åriga kompis när han ligger ned. Och nej jag VET också att det inte är de som skrivit lagarna. Har jag skrivit det så har jag en hjärnskada. men det har jag inte. Nej det är ine lätt att ändra grundlagar, vad menar du med det? Förklara

p.s förlåt om jag är bitter i mina svar. Men jag blir så förbannad när folk tar polisens parti, fast det att de inte var där, jag menar jag och många andra blev hotade av polisen, och de ridande poliserna hade en HÄSTPISKA som de drog i luften så att det svischade. jag var rädd. Och de brukade övervåld. det gjorde nazisterna och vissa motdemonstranter med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback