Söndag och kväll

Jag har fått en julklapp. Jag är glad. men har dåligt smavete, ja ni vet ju skorna som jag tyckte om så mycket, det var ju mammas, och jag hade önskat mig sådanna i julklapp. Låt mig säga såhär. JAG HAR ALDRIG HAFT NÅGOT SÅ DYRT PÅ MINA FÖTTER!

usch jag skäms,
men jag kommer nog inte få så många fler julklappar, igår tog min familj UTAN ATT JAG VAR MED att de inte skulle köpa för mer än 50 till alla och att mamma & Niels skulle jag vet inte riktigt, men det som suger är att jag redan brytit den lagen, jävla skit. jag går alltså inte med vinst på denna julen. men äsch vem bryr sig. Och juste, jag beställde två julklappar, de blev jättebra, finfint, och jag är faktiskt lite stolt över den ena, den andra blev rent ut sagt skitful! aja..

Hela helgen har jag varit på föredrag med mera, med ung vänster , vi har snackat karl marx och lenin med mera, givande som bara den, men nu kan man ju inte säga att man är pigg precis. Min to-do-list är lång och jag känner att datorn slukar mycket tid. Och bildredigering tar tid. dåligt dåligt!

puss

Kommentarer
Postat av: julia

vad för skor? :D

2008-12-07 @ 20:19:35
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback