Skridsko och inga lektioner

Okej jag ska börja med, när jag kommer ut på isen blir jag som en 5åring, jag blir så jävla glad, och typ bölar när vi ska hem, MEN idag började jag inte böla, men jag blev väldigt ledsen. Och jag önskar att vintern varar för evigt ! eller... njää

MEN skridsko är sjukt kul, fan, jag hade önskat att mamma och pappa tvingade mig att börja på konståkning eller typ ishockey, det är så himla kul allt som har med is att göra!

Och juste, BOB DYLAN KOMMER TILL MALMÖ 28 MARS och JAG har biljett! Mamma köpte 3 stycken, hon och niels ska gå, så går jag själv med kompisar :D:D:D:D:D:D (jag var tvungen att göra smilysar!)


skridsko

Albin och Felicia, sötaste bilden!

Jag (mindre söt bild) och Lovisa

Buss (jag och Lovisa och Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAAAAAAAAAAAAAAAAH! boob dylan måååste seeee, säkert redan slutsålt :( men vafaaan coooolt hälsa honom från mig /julia

2008-12-09 @ 19:57:10
Postat av: julia

fina bilder vilma :)

2008-12-10 @ 19:38:31
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback