Reklam på bilddagboken

Okej, nu blir jag sur, här sitter jag, helt i lugn och ro , min mamma sitter i soffan och jag sitter vid matbordet, PLÖTSLIGT så säger en röst "jag vill vänta med sex, är det okej?" och mamma bara:
-eeeeeeeh vad var det?
jag svarade:
- ´hähähä det var bara en reklam
sedan lugnar allt ner sig, jag menar, ingen big deal.
MEN

sen kommer en annan röst och säger "min snopp blir sned vid stånd, gör det något?" Jag menar, INTE okej, ens datormus råkar ju glida över bilden och då börjar de babbla om sina problem, jag blir så sur!!!!!! här är en av de

p.s killen på bilden är ju asgullig!

p.s2: Jag var nyss på yoga, det var JÄTEMYSIGT, jag ska lätt börja på det på riktigt efter lovet!

okej pusspiss


Kommentarer
Postat av: ebba

jag skulle vänta med sex forevahhh för den killen.



eller något sånt ja.

2008-12-14 @ 22:12:03
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! ja, så det vet du nu :>

2008-12-15 @ 22:09:37
Postat av: majsn

hallå det är ju pinsamt om man som mig har högtalaren ikopplad så hela lägenheten ljuder av deras osäkra nyfikna röster. nejtack till sådan frustrerande reklam säger jag. (och ja killen är golleponke)

2008-12-15 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback