Peppar(kakor)

JAG PEPPAR!!!!!! FIXADE BILJETTER TILL JOHNOSSI PÅ MEJERIET IDAG !!!!!!!!!!!
jiahhaahhahah , sitter och äter pepparkaksdeg, bara för att. har lixom inte kommit till den punkten i livet då man är mogen nog att göra pepparkakor, när degen är lika god!

Hoppas på att jag får ta bilder med min systemkamera inne på mejeriet, om inte får jag smygfota kanske..

I alla fall, idag är det Torsdag, slutar vid halv 4, ska med 4-tåget till Lund och hämta min biljett, sedan ska jag klockan 18.25 vara på min gitarr, och sedan är det insläpp vid 19.00, men jag kommer komma lite sent, funderar på att ta med min cykel till Lund, så går det i alla fall LIIIIITE snabbare..

aja puss och haj jag älskar daj. (ragnar-citat)

Kommentarer
Postat av: john

Jag fick ta in min systemkamera när jag var på mejeriet, så det ska nog inte vara något problem :) Nu är den ju iofs analog, men de kollade inte ens :)

2008-12-04 @ 23:58:34
URL: http://heywhatyousayjohnny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback