Okej, avklarat

årets julafton 1 är avklarad, återstår en , denna befinner sig på datumet: 26 december, imorgon, annandag jul

Och hela denna julen har gått fort, och det gör mig ingenting.

Katterna skulle upp här på bloggen ja, juste.
och så

en sak som är kooooolt är att jag och elin sov över i typ 6 dagar? utan att bli trötta på varandra! det ni! vi är bezt
jag älskar dig

och jag måste påpeka för ALLA som ser mig, jag har ett HEMSKT exem vid näsan som inte vill försvinna, så säg inte att jag ser ut som ringaren i Notre-Dame, det vet jag redan. 

och nu har min hamster en tumör
jag är så jävla dålig
jag suger
åååååååååååååååååå
åååååååååååååååååh
döda mig!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: elin

hej du är bra

jag älskar dig också

förlåt för jag är så sur helatiden.

det är inte dig jag är arg på egentligen.

jag kan berätta när vi ses

2008-12-29 @ 14:31:58
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback