Mrogon

hej mamma har ringt till ett x-antal djursjukhus, inga har öppet,

jag menar

va?!?

ett djursjukhus borde väl ändå inte typ skriva :

tjohej, om era djur är döende så kan vi ta emot de på vardagar mellan 09.00 och 17.00
det är ju helt stört, jag menar, dom stackars djuren som slår sig en fredag efter 17 måste ju vänta i två-tre dagar!
Nej jag tycker det är en lite konstig grej dom har för sig!

I alla fall, idag ska jag kanske till märta i Ystad och om jag hinner tror jag att jag ska in till malmö med ebba och hedvig? om jag hinner alltså och dra förbi monki, för jag har 500 "monkipengar" där nu efter julen!



skjortan från indiska
och tröjan från linex och så förstås kjolen från indiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback