Mellandagsrea

idag är det andra dagen för mig i folkmassorna, jag fick ju 500 monkipengar på monki, jag klöpte två kjolar, utan att testa, det var ju lite eehh...dumt, men de är GANSKA lagom.. eeh jag behöver i alla fall sy in den ena, den är dock skitsnygg, men jag har ingen bild på den, men den är turkos, midje såklart med en stor rosett på mitten! den kanske jag ska ha på nyår, om den inte är helt fucked up!

och så köpte jag lite annat också bland annat en jacka för 149:-
men ja.. ajg vet inte om jag ska vara nöjd med dagens inköp ändå haha..


 


jacka från h&m för 149:- och sjal från indiska och kjol från monki inhandlat kjolen kostade 150:- tror jag

och en väst från monki som jag aldrig kommer använda...

Kommentarer
Postat av: olga

vilma, allt du köpte var skitsnyggt.

verkligen skitsnyggt. och du passade jättebra

i jackan och halsduken och hej och hå.

and le kjolar är SKITSNYGGA, så det så.

du ska vara nöjd. min tröjklänning passade fint.

det är bra. imorgon ska jag ut igen HAHA.

puss

2008-12-27 @ 23:25:18
URL: http://oceaner.blogg.se/
Postat av: monika

Hejhej!

Snygg blogg, och jättefina bilder.



Jag fick en systemkamera i julklapp, och jag är helt galen i den. Och många av dina bilder innehåller sånna där.. reflexer eller prickar.. bubblor.. ja jag vet inte vad jag ska kalla dem.



Det är jätte fint, men liksom hur gör man för att få bubblorna?

Tacksam för svar, helst mail om det går! :D



Gott nytt år!

2008-12-30 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback