Luciavaka imorgon

Imorgon är det Lucia, det ska man tydligen fira.
Jag, Hedvig, Hanna, Ebba och Elin ska dricka glögg och äta lussebullar och pepparkakor hos hanna, kanske titta på film, jag kommer somna direkt, jag är ingen höjdare på att sitta uppe så länge..

På lördag var det tänkta att jag skulle fika med min fader och hans tjej, och sedan åka skridsko med tjejerna, EBBA KOMMER RAMLA! ha!

men vi får se.. om jag orkar både och. Och jag är überpeppad på att åka skridsko!

Förresten har jag fått min envishet av mamma,
jag sitter och fryser ihjäl, I MITT EGET HEM, det är 19 grader, det borde vara 25 här hemma! Mina mjukisskor (ni vet sådanna med dun i och döskallar utanpå) har jag bytt ut med:

2 par strumpor, ett par raggsocker OCH dunskorna, endast DÅ är mina fötter någorlunda normaltempererade..
Men det beror väl på att golvet har massa glipor överallt och kylan från källaren kommer genom träspringorna.

hejdo
jag är kool.


Kommentarer
Postat av: ebba

jag kommer inte ramla

jag rör mig för lite för att ramla

hahahahaha

jag är stel som en pinne

2008-12-11 @ 21:05:51
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: elin

imorgon blir bezt

2008-12-11 @ 22:16:00
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: elin

och för att svara på din kommentar.

1. ja så kan man ju också känna. jag kände mest "okej nu skär jag handlederna av mig för detta orkar jag inte mer", men nu är det ju lugnt!

2. jag saknar också det. verkligen. VI BEHÖVER MER ENSAM-TID BEZTIZ-VILMA. nej men faktiskt. kommer inte ihåg senaste helgen vi hade helt för oss själva. jag behöver sånt.



älskar dig som fan.

puss.

2008-12-11 @ 22:35:20
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback