Konsertbilder

Igår var som jag sagt 1000 ggr johnossikonsert, vi fixade biljetten kvällen innan.
Det var väldigt fint, speciellt när de körde man must dance, och alla pekade på varandra och sjöng "you YOU YoU you"
Jag fick ha med mig kameran, men de sa att jag inte fick ha blixt, men det sket jag lite i.. jag menar, de sa inte till de med små kompaktkameror..
Ja i alla fall kan jag inte säga att jag blev nöjd med någon av bilderna, Men men.. så går det när man blir bortknufad från första ledet och inte kan luta sin kamera mot scenen..


Förbandet

johnossi

johnossi

Ebba och Hedvig (hahahaha EBBAAAA)

Ebba, SKITFUL bild på mig (dock den ända från konserten), Hedvig

Kommentarer
Postat av: ebba

just det BRICKAN

nu ska jag ringa dig ja









btw bilderna på mig är äckliga och den på dig är jättefin.

2008-12-05 @ 14:40:28
Postat av: Agnes

Åh, härliga bilder!

Var påväg att också sticka dit men jag var för snål fast det var extremt blligt, jaja, snykk blogg!

2008-12-06 @ 11:51:12
URL: http://agnesjarfjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback