Julafton 2

Idag vaknade jag hos Hanna, efter en trevlig tid med Hanna och Bella från Göteborg.
Och idag är det faktiskt Julafton 2, jag firar alltså min andra jul med mamma, niels, felicia, kira, anna och Viktor och såklart alla hundra djur.
Juste, min katt har brutit foten, så det där om att katter alltid hamnar på fötterna är ju lite...eehh. fel, jag visste inte ens att katter kunde vara så dumma att dom bryter foten.

Idag har jag på mig en ganska obekväm klänning från kina-resan, den är fin, jag gillar den, men varje gång jag ska sätta mig har jag två val:

1. spräcka klänningen
2. dra upp den till höften och sätta mig långsamt

jag har fina i-landsproblem!

Och juste innan jag kom hem så var jag på en liten sväng för att kolla in mellandagsrean, det resulterade i två skjortor, en klänning, en tisha med David Bowie och lite annat, fina grejer! IOch på shoppingrundan hitta jag elin också, i full fart med familjen, idag åker hon till sin mormor, och hon har lovat att ringa, saknar henne redan va!

och sen måste jag påpeka att jag är snäll och har pengar till fika så de så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback