Humana

Idag blev det till malmö, klockan 9 åkte vi, jag och elin.
Jag hade ju tittat in en väska och ett par skor ganska länge, ett par skor i samma stil som dom från gudrun sjödén , fast med "riktig" klack..
och vänskan var en vanlig popväska.
jag och elin träffade i alla fall olga och sen vandrade vi dit och satte oss utanför humana, de öppnade en halvtimme efter att vi satt oss, och bara 5 minuter efter att vi satt oss kom en tjej

- vad ska ni ha?
-en väska och ett par skor
-har väskan två spännen och är i skinn?
-ja..?
- okej då är det inte lönt att jag står här..

första vinsten

och när de väl öppnar dörrarna så rusar jag och tar skorna, (som passade perfekt) och väskan
en tjej som har spanat in samma väska tar tag i den och hänger sig ungefär fast i väskan.

och det är ju... lite skumt..

och sen säger hon att jag kan få 200:- om hon får den (alltså skulle hon då betala 4oo:- för väskan och jag skulle TJÄNAT på att snappa tag i en väska.. men dum och naiv som jag är så vill jag hellre ha väskan och går snällt till kassan och upptäcker att jag inte har råd till resan hem om jag köper både och, så elin var snäll och lånade mig pengar som hon nyss fick tillbaka efter att ha varit här hemma hos mig ett tag och tittat på film..

puss på olga och elin!




elin och olga


vi såg sjörövarfilm hos olga




ljus

Kommentarer
Postat av: olga

party party!

-he is not a smed!

-he is a pirate!

hahaha. nu sitter jag ensam. utan boldingar.

2008-12-30 @ 18:26:19
URL: http://oceaner.blogg.se/
Postat av: elin

hoho det var fint

2008-12-30 @ 19:03:39
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: henrik

herremingud vad du konsumerar onödiga prylar.

2008-12-30 @ 23:19:25
Postat av: ebba

hahahahaha nej du konsumerar bara fiina prylar!!1!!!!!!!

2009-01-01 @ 17:59:31
URL: http://littlegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback