Degens

Idag får vi se om jag åker till Myrorna i Malmö, ett litet tag, med Ebba isåfall, trevligt trevligt,men då hänger det på att jag inte har gitarr! hoppas hoppas hoppas

I alla fall.

Jag vet inte om jag kommer få gå på några festivaler, och det kind of suckz och så.. Men jag har tre jag planerat med att gå på, sen finns det fler jag vill på, och ja, det kanske händer att jag går på någon annan också OM jag får. och OM:et är gigantiskt.

here it goes:

Siesta- parken, Marcus Krunegård, Frida Hyvönen, Eldkvarn
Arvika-Thåström, depeche mode, Frida Hyvönen
Emmaboda- (ingen artist är bokad)

Sådär det var de jag vill mest på. och jag menar, siesta och arvika har ju inte bokat klart sina artister, men det kommer bli fett OM jag får gå ! ! ! ! !


"Adidas"jacka: silkstreet Beijing
Linne: Lindex
Kjol: Indiska
Strumpbyxor: H&m
"Converse"skor: Silkstreet Beijiing
Väska: Åhlens

p.z jag matchar bra. med brunt.... and I know that you know that I know that you know! HA!


Kommentarer
Postat av: nellie

är det inte 15 års gräns på arvika? eller kommer man in ändå? (:

2008-12-18 @ 17:37:46
Postat av: elin

som svar till nellie:

edt är året man fyller 15 som räknas. men ajg tror det är ganska enkelt att komma in ändå, om man är bra på att ljuga.

2008-12-18 @ 21:56:19
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är 16 årsgräns.

2008-12-19 @ 03:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback