Dagens mm

Jag är fortfarande i chock efter igår, rädd för sverige, rädd för att det finns kvar sådanna äckel som nazisterna igår! Tidningarna skriver att "Ung vänster lyste med sin frånvaro iår" eeh.. VA?! Gjorde vi? JAHA det vr därför det kom ung vänstrare från hela skåne, OCH från Göteborg?

Och sen vill jag tillägga att Elin har rätt att jag inte borde klaga så mycket på anarkisterna, alla gör inte sådant, alla kastar inte, men som ledning ska man inte göra det, folk tar efter, och det är INTE okej! Men igår var jag bara så jävla besviken på hela grejen, besviken på oss och pissed på polissen och nazisterna, så misstolka inte, jag var bara sur på allt igår, anarkisterna är bra, ibland.

Och idag är jag ful. min mage är stor.

 





Blus: h&m
Kjol: Indiska
Strumpbyxor: h&m
Tröja: Lindex

Kommentarer
Postat av: elin

du är inte ful någonstans,

och detdär med stor mage är bara någon hallucination du har, tror jag, för jag kan inte se den!

2008-12-01 @ 12:23:01
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är INTE ful! du är snygg! och nej din mage är absolut INTE stor!

2008-12-01 @ 14:55:07
Postat av: julia

svar: hiihihih okej (: blir nog den (A)

2008-12-01 @ 17:50:02
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! fan vilken kul & fin blogg du har. har följt den ett tag, hur gjorde du den ? asså med den fina bilden & vilken mall har du? :)

2008-12-01 @ 21:13:38
Postat av: ebba

DU HAR INTE STOR MAGE

om du har stor mage har jag SVINSTOR HELT GIGANTISK

2008-12-01 @ 21:48:17
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: anr

du är fejk

2008-12-02 @ 15:53:16
Postat av: Anonym

shetsnyggggggggggt

har du något bra tips på en perfekt outfit?

nu till juletden :D

2008-12-04 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback