Dagens japp

Idag är det tisdag, 2 december, jag kan inte fatta att det är december, det borde vara kallt, och jag borde deppa.

Men jag deppar inte alls, jag vet inte känner mig ganska harmonisk nu, en bra tid det här va! Och sen peppar jag siesta nästa år, jag har önskat mig att få gå på massa festivaler nästa år, så nu är det bara att hoppas på att jag får lov att gå på de !

Efter skolan ska jag hem till pappa, efter två veckor utan att ha varit där, och denna helgen som kommer är det teorier för frigörelse med Ung Vänster, jag peppar sönder!

Och jag har ju beställt två julklappar, en till min mamma och min låtsaspappa och en till pappa, hoppas de blir glada för det!


Klänning: Humana (Second Hand).
Tröja (under): h&m.
strumpbyxor: Lindex.

Kommentarer
Postat av: elin

yeh det blir fint.

btw så har du, jag och hanna 1årsdag idag

2008-12-02 @ 21:34:04
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Supersött!

2008-12-08 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback