Dagens

Igår fick jag besök av min kära Elin, idag skulle hon till Aghard och vara med i en mediaklass tror jag.
Så hon sov alltså här, mysigt, vi satt uppe länge och pratade om USA för jag kom på att jag hade läxa vid 11? Så ja, vår kväll och natt var väl ganska politisk hähä

och bara så att ni vet: När elin gick i 4-5 så sa hon till sin mamma när hon såg en som delade flygblad "Mamma, jag längtar tills jag kan engagera mig" HAHAHAHAHHAHAHAH jag dööör

Så nu sitter jag här, sovmorgon och så, jag ska kolla upp om bas-bok till Bättre nu..

Men här kommer en såndär fjortis dagnesoutfit IGEN
ha!
sådeså!


Svart tröja: Gina Tricot
"Rolling stone" tisha: Gina Tricot
strumpbyxor: h&m
skor: Gudrun Sjödén


Kommentarer
Postat av: ebba

hahahahahha schäfer



kände du inte jordskalvet?

2008-12-16 @ 15:21:20
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: John "Luffaren"

du kan få en basbok av mig.. kan ju skicka den med Elin ngn gång!

2008-12-16 @ 15:29:13
Postat av: elin

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA DEN HISTORIEN VAR TILL DIG OCH INTE TILL HELA VÄRLDEN HAHAHAHHAHAHAHAH

peuz

2008-12-16 @ 20:06:10
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback