Dagen innan Lucia

Massa spex i skolan, våra håltimmar går bort, tror jag..
Orkar inte lyssna på massa lucia-verser om att Lucia kommer från mörkret när det är jätteljust ute..
Och att hon sprider värme sen? NEHE det gör hon inte, det är december och mina tår är genomfrusna, men jaja, om hon kommer med värme, då kan hon ju börja med att skrubba mina fötter i kokhett vatten. DÅ endast DÅ sprider hon värme!

FOTBAD ÅT ALLA!

i alla fall peppar jag inte idag. Jag måste följa med min syster och shoppa (jag har inga pengar- jag ska vara smakråd?)
Men det kommer bli kul.. jaja.

Jag hade mest av allt viljat hoppa i en tomat-utklädningsdräkt och gå och lägga mig mitt på gatan i malmö och se om folk skrattar. det hade varit kul. och givande. MEN (det finns alltid men) så måste jag till skolan och höra natten går tung fjät, och vafan är fjät

/ bitter


den här bilden är ful
jag har rosa nagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback