1 2 3 (4) till en mjuk kind

Jag tänkte tipsa om 4 grejer som gör ens kinder jättelena!

Innan brukade jag vara för lat för att ta av mig mitt smink, men jag har märkt att min hud mår såå mycket bättre nu efter att jag tar av mig mitt smink, 

1. Rengör med ACO´s rengöringslotion

2. Skrubba med en skrubbhandske (obs- kan göra ont, men väldigt väldigt skönt resultat sedan)


3. Rengör sedan igen med ACO´s skintonic

(4). Sedan för att få ett mjukare resultat så kan man också använda Niveas produkt nedan:




Kommentarer
Postat av: märtzki

har hört talas om en slipmaskin från BLACK&DECKER som ska vara bra

2008-12-02 @ 20:54:57
Postat av: mathias

usch, en massa djurtestade kemikalier.. varken sminket eller de där krämerna kan vara bra för huden. och verkligen inte fairtrade...

2008-12-03 @ 14:58:57
Postat av: lena

jag funderade på samma sak som mathias skrev. djurtestade produkter är helst inget man vill stödja, absolut inte köpa! varför kallar du dig förresten för fairtrade?

2008-12-03 @ 20:29:14
Postat av: maja

mathias och lena är för roliga -.-

2008-12-06 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback