Ny blogg, bolding before

Okej vänner, nu har jag startat en ny blogg. pallade inte ha kvar den gammla den var lixom lol.

I alla fall, så leker livet. not. Jag vet inte om jag ska gilla mitt hår eller ej.

Jag har också bestämt mig att ha lite mer av mina outfits här om nu någon råkar vara intresserad..
Och såklart skriva.

Tack för mig, hej! <3


En dag föll skuggan, du är skuggan
vart jag än vänder mig, i nöd och lust,
men jag har inte lust, jag är i nöd!

Fan,

Jag trodde vi var bra, det var ju det alla sa!

fairtrade@bdb

Kommentarer
Postat av: juliaa.e

ska läsa din blogg vilma :D:D:D

2008-08-15 @ 19:49:20
Postat av: johanna in dövik =)

jag ska också kolla på din :) jag har lagt till din blogg i favoriter :)

2008-08-26 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback