Malmöfestivalen igår!

Fett kul, och förlåt hanna. jag var TVUNGEN jag lovar, fatta vad jag är ledsen..

Såg många band, Maia var lätt bäst- tummen upp.
Idag ska jag vara good_daughter_94 och bara vara hemma med pappa : ) det innebär att jag inte ska se timo och loopizzz.
Ganska sad. men men. Imorgon blire nog till att gå på Motoboy och Veronica Maggio : )

Står på tå,
mest för att nå upp,
nå upp till din sockerläpp,
so sweet so beutiful.
Står på tå,
mest för att nå,
nå din brunn ,
som jag så många gånger simmat i, drunknat i.
so sweet so beutiful.
Står på tå.
men lova, strö aldrig salt i mina sår!
Visst, lägg din hand på mitt lår, I don´t care,
men snällalåt mig stå på tå, kan jag få nå?,
strö aldrig salt i mina sår!

p.s jag är inte som hon, älska mig ändå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback