Kommentera mera

Japp som ni kanske listat ut tycker jag att ni ska kommentera min blogg mer, ni är GANSKA duktiga på min bilddagbok, så gör det här med! ; )

Dagen började i Lund, åkte tåg till Hjärup med min nya jacka, som mamma var så snäll och köpte, blev väldigt förvånad när hon sa att hon kunde köpa den till mig, den är grå och med en sjal blir den väldigt väldigt fin, h&m : ) hoppas på en bild så att jag kan lägga upp den ,

Min kreativitet var slut idag så det blev en chilla-med-ameliepolainfilmen-tofflor-täcke-ansiktsmask-dag.
Väl valt måste jag säga, men i mitten av filmen (som jag för övrigt har sett 30000000 ggr) somnade jag och ni vet den känslan av att inte veta om det är morgon eller kväll. Den känslan infann sig, så jag tänkte rensa min hjärna genom att baka muffins, citronmuffins, men de åt jag inte av, istället gick jag ut och sprang och gjorde 200 situps, och jag vet, jag är typ sjukt duktig denna dagen,

PLUS. Jag är jättelen om kinderna, kom och mys med mig och mina kinder vettjag! : )
puss, simma lungt (matilish copyright) : )

Kommentarer
Postat av: Helena

Coolt hår du har :)

2008-08-26 @ 01:41:56
URL: http://klockslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback