Hoppsan hejjsan!

Tänkte ta lite bilder idag, mestadels på mig men jag är sjukt pepp, har inte fotat seriöst på ett tag-

Idag var första dagen i skolan, 8a, kommer nog bli hyfsat bra, skönt att Lovisa ska g i ens klass, the one I love <3 lol
I alla fall fick vi VÄRSTA kalendern/loggboken, helt mys och så. Har faktiskt saknat lite folk, inte så många men vissa få.
FUCK MENSVERK föresten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gaaaaaaaaah.
Eftersom vi slutade så tidigt idag (typ 10 i 12?) så ska jag nog hitta på något att göra med någon, pallar nog inte åka till malmöfestivalen, det r bara emil jensen jag vill se men han har jag sett tusen gånger

Det blåser ute, jag har krypit ihop till en boll och mummsar på mackor med skagenröra, dricker varm choklad och myser med mina korvar.
laddar upp bilder på bilddagboken, antagligen någon här med : )

puss. träffa mig INTE jag är ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback