Fredagen

Hej hej
humöret är uppe, igår gjorde jag två satser med muffin, tillsammans med min älsklings Lovisa! Vi gjorde en sats med kolakakor också men , nej nej dem spred sig och blev två GIGANTISKA kakor plus- de blev brända, så kolakakorna sket vi i att ta med oss till idag. Hoppas nu att jag inte glömmer att ta med mig kakorna : )

Idag har vi bara 2 lektoner, och om man inte har hemkunskap på förmiddagen så har man bara en lektion, ganska bra schema va?
I alla fall jag tror att vi ska göra grillspätt, bra. Jag är ju veg. Jag lovar, hon har redan glömt det, Pia vår hemkunskapslärare
Efter skolan åker jag raka vägen till Dalby och kramar sönder Elin.

Btw. Såg ni blondinbella på the voice? Ganska kul. Jag hörde knappt vad hon sa, hennes läppar är ju SÅÅÅ små i alla fall tycker jag att ni ska läsa hennes blogg dagligen! www.blondinbella.se

Ciao, nu ska jag fixa håret i en boll.

Kommentarer
Postat av: Elin

MEN BAJS SKRIV INTE ATT MAN BORDE BESÖKA BLONDINBELLA HON TJÄNAR PENGAR PÅ VARJE GÅNG MAN GÅR IN DÄR!!!!!

puss annars älskar jag dig du är braaaaaaaaaa

2008-09-03 @ 16:12:40
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback