26 augusti

Fan, jag pallar inte. Sovmorgon i alla fall. börjar någon gång vid halv 11 tror jag..

Klumpen jag har i halsen växer och blir större. Hemma vill jag inte vara och det är samtidigt bara där jag känner mig trygg.
Toaletten vs sängen. Tajt. Sova, toa, dator, livlös är min kropp.
Och ni vet den där känslan av att inte kunna styra sina tårar, att veta hur det känns när klumpen i halsen egentligen inte får plats, och därför med jämna mellanrum måste man svälja, för att inte börja hosta upp tårar.

Musik är the one and only, nu. Jag orkar lixom inte mycket mer. Min röst är död. Och detta kommer bli en dålig tid, det är en dålig tid.

The strokes- you only live once. <3
Katie Melua- nine million bicycles <3
Ida Maria (tack)- Oh my god <3
Regina Spector- US <3
Bob Marley- Sun is shining <3
Håkan Hellström- Gårdakvarnar och skit<3
HelloSaferide- Damn, i wish I was a lesbian <3

åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback