17 augusti 2008

Min mage ryter ännu en gång, stänger in lejonet i den lilla buren jag snickrat ihop,
jag tänker att vatten ska nog stilla hans hunger, fan det har ju gjort det så många gånger innan!
Hans namn är flupps och han är elak. Ryter ,ryter och aldrig är han tyst.

wELL, today- Styrelsemöte klockan 1.
Motoboy
och Veronica Maggio , antagligen med Elin på motoboy? Och Julia, med fler,,,,,,,, jaa. Egentligen är jag inte alls pepp, men vafan WOHO.

Från tv:n "här gör wong shong i dong ett riktigt bra kast" Jag förstår faktiskt inte tjusningen, jag menar haha, det hade varit roligare och kolla på "vem har inte dopat sig i OSSSS!!!!!" yeah, jag liter bara på finskorna. The real shit!

Fönstret blåste upp i natt, flugorna såg sin chans, smäller och smäller , sorry.

I alla fall, MÖT MIG PÅ MALMÖFESTIVALEN, (hänger bara på mölle, manegen)

jepp jepp,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback