Spotify

ja, jag har fastnat för trenden jag gillar SPOTIFY

För er som inte vet vad spotify är så är det ett "bibliotek" med musik (nästan all musik) till och med Carl Johan Vallgren finns med! Och jag menar, hur många av er vet vem det är? Jag hade definitivt inte vetat vem det var, om det inte vara så att mamma var besatt..

Man kan säga att det är som youtube fast utam videor och att det är MYCKET bättre versioner och ljud och allt,
jag är skitnöjd! Egentligen så ska man köpa spotify men nu är det så att man har vänner som är ganska geekie och kan skicka det gratis till en!

Och appropå Carl Johan Vallgren så ska jag se honom på Victoria Teatern i Malmö den 21 februari, fattar ni hur mycket jag längtar? HAN ÄR UNDERBAR, alla som säger något annat är sinnesförvirrade!

han är charmig, och ironisk, rolig och alldeles alldeles UNDERBAR!


spotify som sagt!

Carl Johan Vallgren- Rasistens klagan

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag måste verkligen testa det snart. Verkar nästan för bra för att vara sant :)

2009-01-20 @ 17:31:25
URL: http://mialindberg.blogg.se/
Postat av: ebba

hahaha läskigt att jag typ skriver att spotify är jobbigt innan jag läst detta. men men.

2009-01-20 @ 17:48:00
URL: http://littlegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback