sjuka saker 07

okej sommaren 07 var jag pop och det var hemskt, SER NI ATT DET ÄR TYLL UNDER KJOLEN
detta är en skam.
jag trodde aldrig att jag ar sådär.. SER NI REGNBÅGARNA PÅ TRÖJAN KANSKE!??!?!

varför döda inte någon mig?

i alla fall så är jag hemma hos pappa nu, lyssnar på revolution 9 baklänges (asläskigt!) och david såklart, verkligen en bowie-period just nu!
men det är ganska fint! och det är ändå ganska fint och bo på landet, jag gillare!

hadetbra så hörs vi senast på måndag!

och igår var bra, puss på maja!


okej, och där gör vi en djupdykning i mitt obefintliga bröst 07!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

men du var söt

2009-01-17 @ 21:19:53
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback