Anorexia=BAJS!

jag är förbannad, ebba och jag har suttit och pratat vid msn och sen skickar hon en länk till en sida, nedan finns citat från sidan och hela sidan är en lögn, jag tänker inte säga hemsidan, vill inte att någon ska se den, den är vidrig, skaparen är vidrig, och jag har verkligen lust att polisanmäla, alltså seriöst, om ni läser nedan så förstår ni kanske?


VAD HON SKRIVER, OCH SVAR PÅ DESSA PÅSTÅENDEN.

Ingen vill se en fet människa dansa.
svar: eh? va jo, jag vill se alla dansa, vadå vad menar hon, nej du är för fet, du får inte dansa här, bara vi, som har revben synliga från månen?

Om du är smal visar det att du har kontroll.

svar: nej, det visar att du tror att du har kontroll, men bara lurar kroppen, och dig själv, det har INGENTING med kontroll att göra!!!

"Ana" låter så mycket bättre än "tjockis".
svar: jaha, oj vilket bra argument, nu ska jag nog börja banta, så kan ju folk kalla mig för ana-tjejen, eller VA?!?!?

Bara Tjockisar gillar tjocka tjejer. Snygga killar vill ha smala tjejer.
svar: Nej, med de killarna jag känner bryr de säg INTE om sådant, och faktum är att de har sagt att det är äckligt med för smala tjejer, vad nu det har med saken att göra? räcker det inte om man är nöjd med SIG SJÄLV?

Att inte ha en perfekt kropp tyder på att man inte har ett perfekt inre.
svar: jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!
personen äcklar rent ut sagt mig, att skriva detta så att alla kan se är ju så jävla förnedrande!

Du slipper skämmas inför expediten när hon hjälper dig att prova kläder.
svar: nej jag skäms över att en tjej i min? ålder kan skriva något sådanthär, jag HOPPAS verkligen att hon ångrar sig om ett år, eller mindre

BOJKOTTA REVBEN

SLUTA BANTA- KÖP EN FANTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

allt för mig
och jag är hemma, bilder kommer från det  vackra finlandet

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh det är fan inte klokt. jävla "ana"-propaganda

2009-01-09 @ 18:15:12
Postat av: olga

är hon dum i huvudet?

herregud. svar ja.

2009-01-10 @ 16:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback