Måndag efter skolan


Soko- I´ll kill her

Hej hej, nu ligger mina omdömen på bordet och jag är nervös, tre lampor i huset är på väg att gå sönder, ljuset darrar
Och jag har redan kortslutit en propp i oktober månad..

Jag har också gått och funderat på en sak.. Jo att när mitt rum är städat och välorganiserat, ja då är jag också städad och organiserad. Jag har ett städat rum och jag är skärpt. Jag klarar allt jag vill!
OCH JAG ÄLSKAR ELIN, hon är typ världens finaste, jag ler när jag tänker på att hon kom till hjärup, bara för att kunna trösta mig!

Vid 6 ska jag till klubben och snacka politik, om jag inte har fel så ska vi ha medlemsmöte, och inte studiecirkel.

Och innan mötet ska jag försöka få på mig lite smink och sedan se på "one tree hill"- världens bästa program!

Sådär ja någonting.
puz loverz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback