Fredag kväll

 <---Hedvig  jag--->

Hej hej allihopa, hej hej hallå!
Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag!

Jag gick i skola till halv tre och sedan var jag hemma och läste min incestbok "syskon kärlek" sedan belv det till att åka till Lund på impuls och träffa snyggHedvig!

Först fika vi, och sedan vandrade vi hem till Hedvig, så att hon fick lite pizza i magen, under hela besöket trodde jag att hennes föräldrar inte gillade mig, p.g.a att Hedvig sagt massa saker som inte stämde!
Sedan stack vi till Johan, och Holmer tiddade på ishockey, och man måste ha VÄLDIGT bra lokalsinne för att hitta dit!

Sedan så gick vi hem till Oskar och efter ett tag var jag tvungen att sticka hem, på väg till bussen träffade jag Mira, Ebba och Frida, jag har saknat de väldigt mycket för det har blivit så att vi inte umgås nu, jag fattar inte varför..

Det var en fin kväll. Nu är jag hemma och snart får jag väl ta och ta en kvällsmacka och ett glas varm mjölk

puss loverzz.


Kommentarer
Postat av: h

fan vad tjock. (vaar litte tyyysta)

2008-10-18 @ 11:03:19
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: vilmz

VEM FAN ÄR DEN FÖRRA KOMMENTAREN?!?!?!?!

2008-10-20 @ 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback