Tisdag morgon

Idag var jag på fotohumör, har inte känt mig så manad att fota på väldigt länge,

Jag har en redovisning i FRANSKA som ska vara klar idag, eller egentligen skulle den vara klar i torsdags, men då hade vi inga lektioner, så jag ska vara klar idag, texten är klar, jag vet inte den blev inte dålig och inte bra heller, tror på ett vg, eftersom hon alltid ger mvg till ALLA, men detta kan hon inte ge mvg, om hon gör det skrattar jag!
I redovisningen ska jag använda powerpoint, eeh. man kan ju säga såhär, jag satt till halv tolv igårkväll och laddade över bilder till ett minneskort så jag hade inte tid och ork att göra en powerpoint, och dessutom har vi inte powerpoint, jag hoppas att vår lärare inte tycker det är dåligt..

Idag ska jag åka till pappa och mina kattungar, åldern på kattungarna är underbar, lätt den bästa tiden i en katts liv, de är lixom lagom lugna för att somna i ens knä, och lagom vilda för att kunna hoppa runt och leka och brottas med en annan kattunge, hoppas på bilder,

puss loverz

 

Kommentarer
Postat av: Linn

jag måste erkänna att jag är lite småkär i din stil.

grymt !

2008-11-19 @ 09:32:33
URL: http://linnsejjer.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback