SNÖN HAR SMÄLT

Att den smält ,det är dagens skräll med viss ironi, jag menar, jo kul med snö och så. men isen som kommer efter är så förbannat jobbig, för att kunna överleva vintern är jag nog tvungen att gå med mina (eller mammas, ja MAMMAS) kängor..

Jag längtar redan till helgen, vi ska fira Maja, och jag har ingen present, men jag har hittat på en lite i alla fall LITE charmig present! Så GRATTIS i efterskott Maja , du är finfin!

Och oj vad jag stör mig på strumpbyxor som är  snygga, men efter ett tag ni vet, så börjar de ta sig neråt, och sen är man där med strumpbyxor som ser ut som en påse i rumpan, och så måste man gå och kavla upp de hela tiden, jag vet ilandsproblem som fan!

Och juste, detta kanske kommer som en chock, JAG HAR SLUTAT ANVÄNDA BLOGGKOLL! Japp, där fick ni, men jag tycker det blir så jobbigt, eftersom när det kommer fler inlägg än ca 60 så går det inte att se de första 10, och dessutom när jag tänker på det så är det faktiskt sjukt mycket lättare med "favoriter" och så lägger man in alla bloggar där, och alla ens favorit hemsidor längst ner! Det är så jag gör det!


Gammal bild. ful bild, jag vet inte varför jag lägger upp den...

Kommentarer
Postat av: fanny

haha, du som skrev om hur bra bloggkoll var på din bdb för några dagar sedan ;P

2008-11-27 @ 22:26:37
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Den låten.. vänta vänta. Jag kommer inte på. Gah, det kommer störa mig hela dagen. Trevlig blogg föresten!

2008-11-28 @ 07:46:33
URL: http://radiohymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback