smultronstället mm

Jag är bitter, bitter över att jag är sjuk och dels över att de rev smultronstället igår.

MEN

det finns alltid ett MEN, så

MEN

och nu läser jag ett sms från min anarkistkompis morris:

"två nya hus ockuperade i lund! Folk behövs till klosterängsgatan 11, norra fäladen, KOM och sprid"

så nu tycker jag att jag har gjort hälften av jobbet, spridit, jag kommer såklart att lägga upp bild på bilddagboken med, och sedan får jag ta och se om jag känner mig piggare så får jag väl ta och åka ut och ge de nån filt och lite mat och så :)

Idag som sagt är jag sjuk, och jag tyckeer lite synd om mig själv, kanske inte är sååå sjuk men jag typ har asont i huvudet, ska nog ta och sova bort det och läsa de sista sidorna i "flyga drake" den är verkligen toppen, en riktigt bra men hemsk bok!

i alla fall slurp slurp
och te är gott och nej det heter inte tea eller té!!! SLUTA det heter TE TE TE TE , T  E
okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback