Torsdag kväll 1

Ikväll ska jag spela gitarr, var 2 veckor sedan sist, jag vet inte, allt som har med gitarren känns tråkigt, kan man inte bara lära sig allt direkt?!

Amerikansk tv har väldigt konstiga färger btw, Obama var t.ex grön idag när han var med i tv. Förresten tycker jag att det riktas fööör mycket uppmärksamhet på det amerikanska valet, jag tror inte att skillnaden kommer vara så stor, jag menar, det kommer fortfarande vara kapitalistiskt och det kommer fortfarande vara en stormakt?

okej idag när jag vaknade var jag för övrigt dödstrött, utan någon speciell anledning, så jag drog på mig en tröja och ett par strumpbyxor, en carigan och sedan satte jag upp håret, typ astråkig klädsel, men jag älskar det, älskar dagar när man tillåter sig själv att vara skaaäääb.

sådär jag

Kommentarer
Postat av: hedvig

just därför att det ÄR en stormakt bryr jag mig

2008-11-06 @ 19:18:34
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: vilma bolding fairtradee

svar till HEDVIG:



ja det är klart, men vad ska vi här hemma göra?

Jag menar inte att det är dåligt att engagera sig, men Obama är inte bra vågar jag tycka, jag kan ALDRIG tycka att om en människa är för dödsstraff , så nej då kan jag int tycka personen i fråga är bra,



ja USA är en stormakt, kommer alltid vara, och det suger, jag hatar det, det är på väg åt rätt håll, men herregud vad mycket mer det finns att göra i det landet, man får t.ex inte rösta om man inte har fast jobb, om man inte har ett hus, och man får inte jobba om man suttit i fängelse, det är inte demokratiskt, och för att kunna förändra krävs det demokrati, det kommer det landet aldrig nå, men OM så kommer det ta VÄLDIGT lång tid!



så nej, jag bryr mig, mycket, MEN jag tycker medierna riktar sig in fööör mycket på valet!

2008-11-06 @ 19:23:44
Postat av: ebba

men ofta du är skäbb där. typ assnygg, du skulle se mig i skolan. det är vad jag kallar skääb. varit ful alla dagarna denna veckan, jäääj.

2008-11-06 @ 20:47:31
URL: http://littlegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback