En till i örat

Jag kommer blli kallad Trasse resten av livet japp, mina vänner i skolan har börjat kalla mig "traaaäääeeesszze" för att de tycker jag ser ut som en träslöjdslärare, haha, GÖR JAG DET?!??!?!?!?!?

Efter skolan åkte jag in till Lund och träffade min kära väninna Elin som för övrigt är min kusin, och för det är jag väldigt stolt, vi fikade och "gjorde läxorna" och jag fick inget gjort, och innan mötet hann jag göra ett ganska oplanerat hål i örat (igen) , tyvärr blev det denna gång en diamant, men om en vecka eller två får jag byta till ring, skönt va?

Sedan var det styrelsemöte och sen åkte jag hem.

heiiidoo.

 

 
och ja, jag tryckte ihop bilden på örat, och JA det ser fuckat ut, men ÄSCH!

Hög,brun,midjekjol från h&m
Tröja, vero moda
strumpbyxor, lindex
halsband, glitter


Kommentarer
Postat av: elin

"väninna" hahahahhaha.

puss jag älskar dig.

2008-11-24 @ 20:57:10
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: johannananan

snygggt!!!!!

2008-11-25 @ 11:05:08
URL: http://johannasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback